loading...
حرف دلم_Harfe Delam
تمنا بازدید : 19 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (2)

تو این عزای بی کسی

با این همه دلواپســی

هق هق گریه مو ببین

نمــونده دیـگه نفسـی

نفس نفس

اشک های من
جاری گونه هام شده
این کوله بار لعنتی

سنگین شونه هام شده

برس به دادم  ای عشق من

برس که خیلی خسته ام

خشکیده خون تو رگ من

خراب و دل شکسته ام.....
برچسب ها گریه. هق هق ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amin در تاریخ 1348/10/11 و 22:24 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من
همه ي وبلاگ نويس ها و دارندگان سايت ها ميخوان که آمار بالايي داشته باشند
در اين سيستم ها که بايد انلاين باشي تا بازديد بفرستند عضو نشوين
ما سيستمي داريم که با اون ميشه افزايش بازديد رو تجربه کرد بدون انلاين بودن کاملا رايگان و ساده به روش تبادل بازديد که بازديد شما روزانه افزايش پيدا ميکند
براي ثبت نام رايگان به ادرس زير برويد
http://iranhit.blogsky.com
افزايش رتبه در گوگل و بازديد و ....همه در سيستم ما است
پس هرچه سريع تر ثبت نام کنيد
محدوديت بازديدکننده نداريم حتي با 1 بازديدکننده هم ميتوانيد عضو بشويد
بازديد سايت مارا ببينيد پس هرچه سريع عضو شويد تا امارتان افزايش يابد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 187